domingo, 13 de mayo de 2018

DOCUMENTO : MAYOR DE SOTOMAYOR Y RODRIGO SANCHEZ MOSCOSO ( AÑO 1454).


                          Testamento de RODRIGO SANCHEZ DE MOSCOSO
                             referente a la parte de MAYOR DE SOTOMAYOR
                                                      ( AÑO 1454 )

Iten mando a meu heredeiro que page a miña moller doña Maior de Soutomaior tres mil froliis ou trinta maravedís de moeda vella por cada huun frolín que enton valía ao tempo que os heu de la recebyn en dote. Item lle mando máis a dita miña moller a metad do axuar de casa que eu tover ao tempo de meu finamento así en a miña casa de Santiago como en a casa de Meens e da Meya e en os outros lugares donde eu tover axuar, salvo dos dineros, ouro e prata e goias e panos de parede cortinales e paramentales (…). 


Item lle mando (…) porque lle soo tiudo e obligo por los servicios e honra que me feso, a mía meatad das rendas e froytos das heridades e beens que eu con ela de consún comprei en Meens e esto o uso e fructo delo en súa vida non se casando para súa manteença dela. Item mando que meu herideiro lle page o dito dote et non llo querendo pagar mando que ela o aja por meus beens (…), que a onre e ajude en quanto ela viver e ela seja tiuda de rogar a Deus por min. 

                                                         FUENTE:

MUJERES CON PODER EN LA GALICIA MEDIEVAL (SIGLOS XIII–XV) ESTUDIOS, BIOGRAFÍAS Y DOCUMENTOS  Eduardo Pardo de Guevara y Valdés

No hay comentarios:

Publicar un comentario